Antwoord: Louise Antoinette Seminck

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Gelieve Inloggen of Registreren om deze stap overslaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
X

Onderwerp geschiedenis van: Louise Antoinette Seminck

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Maureen
  • 's Profielfoto
19 jan 2018 16:52
Louise Antoinette Seminck

Dag Rob,

Myheritage heb ik al ingevuld en geen matches. Sterker nog, Seminck in Belgie weet het bestaan niet eens van de mannen die naar Indie zijn vertrokken en daar getrouwd zijn en kinderen hebben gekregen. Wat dat betreft is die zoektocht ook al voltooid via die website.

• Rob Dumas
  • Rob Dumas's Profielfoto
18 jan 2018 19:05

In de gebruikelijke naslagbronnen heb ik ook geen informatie gevonden betreffende de gezochte personen.

Is het een idee om de gevonden familiegegevens in de vorm van een stamboom Seminck hoe klein ook te publiceren op de website van My Heritage ?

Dat kunt u doen op de website www.myheritage.nl en dat kan gratis.

Het voordeel hiervan is dat overeenstemmingen (matches) tussen deze stamboom Seminck en gegevens uit stambomen van eventuele verwanten in de loop der tijd naar boven komen. Daardoor is er een kans dat met verloop van tijd toch nog informatie over de gezochte personen wordt gevonden.

Met vriendelijke groet,
Rob Dumas

• Maureen Geeraths
  • Maureen Geeraths's Profielfoto
16 jan 2018 19:30

Helaas van vader, moeder en dochter geen persoonskaart aanwezig.

• Rob Dumas
  • Rob Dumas's Profielfoto
22 dec 2017 22:40

Is Francois Seminck, geboren in Kloengoen, Bali op 23 september 1908, overleden in Nederland ?

Zo ja, dan kunt u een uittreksel van zijn persoonskaart aanvragen op de website van het CBG: cbg.nl/diensten/uittreksels-pkpl/

Mogelijk staan daar ook de gegevens van zijn kinderen op.

Succes,
Rob Dumas

• Maureen Geeraths
  • Maureen Geeraths's Profielfoto
21 dec 2017 20:39

Ik ben op zoek naar Louise Antoinette Seminck
Ik zal u vermelden wat ik weet:
Marie Mathilde Seminck geboren 13 juni 1905 in Soerabaja, Indie en overleden in Valkenburg op 6 september 1995. Zij was getrouwd met Hendrik Geeraths, mijn opa. Inmiddels ook overleden.
Marie Mathilde heeft een broer Francois Seminck geboren in Kloengoen, Bali op 23 september 1908. Hij was getrouwd met Hom Prakob Phongsi (een Thaise). Overleden ?
Zij hadden 2 kinderen:
Frederik Seminck 28 september 1946 Soerabaja, Indie en overleden
Louise Antoinette Seminck 25 december 1947 Soerabaja, Indie. Over haar kan ik geen informatie vinden. Als ze getrouwd is en niet haar meisjesnaam heeft behouden wordt het al een hele zoektocht om haar te vinden. Echter gezien het geboorte jaar zou zijn nog in leven kunnen zijn. We hebben het dan over een nicht van mijn vader.
Francois (Frans) Xaveer Seminck geboren in Haaltert op 28 september 1877. Ik heb zijn geboorte registratie. Overleden op 2 augustus 1924 in Salatiga in Indie. Hij was getrouwd met een inlandse vrouw genaamd Sima.
Francois Xaveer Seminck heeft de volgende broers en zussen:
Jan Baptist geboren 14 juli 1873 Erembodegem. Beroep: vuurstoker Overleden:?
Felix Seminck geboren 30 november 1874 Erembodegem. Overleden in een kamp Bangkong in Semarang in Indie en ligt op het ereveld Kalibanteng te Semarang in Indonesie.
Maria Theresia Seminck 22 januari 1879 Erembodegem en aldaar overleden op 31 oktober 1879
Mathildis Seminck 5 februari 1881 Erembodegem, getrouwd met Henricus Posse, overleden in 1905
Cornelius Camille Carolus Seminck 24 mei 1884 Erembodegem, overleden ? Was getrouwd met rosalia van der Elst.
Victor Seminck 7 november 1890 Aalst en overleden

Misschien dat bovengenoemde namen een aanknopingspunt zijn.

Met vriendelijke groet,
Maureen

Gemaakt door Kunena